Вишнівська територіальна громада

Волинська область, Ковельський район

13.10.2022 15:38

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

Новини.png

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки:

 

Детального плану території для будівництва терміналу перевантаження енергоносіїв на земельних ділянках кадастровий номер 0723380800:03:002:0074 площею 1,1171 га, кадастровий номер 0723380800:03:002:0076 площею 1,1170 га, кадастровий номер 0723380800:03:002:0075 площею 1,1170 га, кадастровий номер 0723380800:03:002:0073 площею 1,1171 га, які розташовані на території Вишнівської територіальної громади Ковельського району Волинської області

 

1) Інформація про замовника СЕО:

Вишнівська сільська рада

44351, Волинська обл., Ковельський р-н, село Вишнів, вул. Незалежності, будинок 80А.

 

2) Вид та основні цілі документу державного планування (ДДП) та його зв’язок з іншими ДДП:

Документація державного планування – проект Детального плану території для будівництва терміналу перевантаження енергоносіїв на земельних ділянках кадастровий номер 0723380800:03:002:0074 площею 1,1171 га, кадастровий номер 0723380800:03:002:0076 площею 1,1170 га, кадастровий номер 0723380800:03:002:0075 площею 1,1170 га, кадастровий номер 0723380800:03:002:0073 площею 1,1171 га, які розташовані на території Вишнівської територіальної громади Ковельського району Волинської області є документацією з просторового планування на місцевому рівні.

Підставою для розроблення Детального плану території є рішення Вишнівської сільської ради №25/10 від 30 вересня 2022р «Про надання дозволу на розробку проекту детального плану території».

У відповідності до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», детальний план території (ДПТ) – містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території. Детальний план території може виконуватись для ділянок в межах населених пунктів або поза межами населених пунктів.

Детальний план території розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

При розробленні детального плану території враховується генеральний план населеного пункту, схема планування Любомльського району, схема планування Волинської області, стратегія просторового розвитку території, показники економічного, демографічного, екологічного, соціального розвитку відповідної території, програми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження  нерухомих об’єктів культурної спадщини та пам’яток археології, чинна містобудівна документація на місцевому рівні та проєктна документація, інформація земельного кадастру, заяви щодо забудови та іншого використання території.

 

3) Те, якою мірою ДДП визначає умови для здійснення діяльності або надання документів дозвільного характеру на реалізацію видів діяльності та об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, у тому числі інформацію щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів:

Об’єкт планової діяльності відноситься до видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно п. 2 ч. 3 ст. 3 (зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті), п. 4 ч. 3 ст. 3 (поверхневе зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом(для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше та зберігання вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу), п. 10 ч. 3 ст. 3 (будівництво залізничних колій і споруд) Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

 

4) Ймовірні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування для таких компонентів довкілля:

- ґрунти;

- атмосферне повітря;

- водні ресурси;

- стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок);

- кліматичні фактори;

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонуються відповідно до детального плану території на здоров’я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом:

Ділянка, що розглядається, не відноситься до земель що мають природоохоронний статус. Територія ДПТ також не межує з територіями, що мають природоохоронний статус. Розміщення об’єктів проектування на вказаній території не пошкодять існуючого ландшафту, так як будуть витримані всі вимоги нормативних документів, пов’язаних з плануванням та забудовою населених пунктів.

в) транскордонні наслідки, у тому числі для здоров’я населення:

Транскордонний плив відсутній.

 

5) Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі, якщо ДДП не буде затверджено:

Альтернативи іншого характеру відсутні з огляду на необхідність провадження даної планованої діяльності.

Вибір майданчика проведено з урахуванням варіантів будівництва терміналу перевантаження енергоносіїв та техніко-економічних міркувань з урахуванням найбільш економного використання земель, а також соціально-економічного розвитку населеного пункту.

Якщо представлений документ державного планування не буде затверджено, то це призведе до неможливості розвитку економіки населеного пункту. Цей сценарій може розумітися, як продовження поточних (найчастіше несприятливих) тенденцій щодо стану довкілля.

 

6) Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час СЕО:

Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність планової діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища, а також оцінити вплив на навколишнє середовище в період забудови земельної ділянки, відведеної під об’єкт планової діяльності, дати прогноз впливу на оточуюче середовище, виходячи із особливостей планової діяльності з урахуванням природних, соціальних та техногенних умов.

В ході СЕО провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного та стабільного соціально-економічного розвитку населеного пункту та підвищення якості життя населення.

 

7) Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання ДДП:

Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобігання негативного впливу на довкілля та здоров’я населення по таких напрямках:

– охорона рослинного покриву;

– охорона атмосферного повітря;

– охорона поверхневих та підземних вод;

– охорона ґрунтів та геологічного середовища;

– заходи щодо пожежної безпеки.

Перелік проектних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків від планової діяльності, комплекс яких включає:

- ресурсозберігаючі заходи – збереження і раціональне використання земельних та водних ресурсів, повторне їх використання та ін.;

- планувальні заходи – функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон, озеленення території та ін.;

- охоронні заходи – моніторинг території зон впливу планової діяльності.

Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.

 

8) Пропозиції до структури та змісту СЕО:

Виконати відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Б.1.1-10:2010 «Настанова з використання розділів «Охорона навколишнього природного середовища» у складі містобудівної документації» та вимог частини другої ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

 

9) Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції та строки їх подання:

Вишнівська сільська рада

44351, Волинська обл., Ковельський р-н, село Вишнів, вул. Незалежності, будинок 80А.

Пропозиції та зауваження подаються у строк, що не перевищує 15 днів з дня оприлюднення цієї заяви.

 

Поділитись
Дізнайтеся також

Усі новини