Логотип

Вишнівська територіальна громада

Волинська область, Ковельський район

19.11.2025 08:49

Переваги електронної звітності: на Волині понад 99 відсотків декларацій до ДПС подано дистанційно

91df0591-542b-46d4-ab94-ad7de76ea6d3.png

Переваги електронного формату звітування – до вподоби більшості платників податків Волині. Відтак, фізичні особи - підприємці 99,38% декларацій подають дистанційно, а 98,93% звітних документів юридичних осіб теж надходять до ДПС в електронному форматі.

В середньому 99,18% від усіх поданих звітів волинських господарюючих суб’єктів формуються та надсилаються за посередництвом мережі Інтернет, - інформує управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Волинській області.

У переліку податкових звітів, яких кількісно надходить найбільше – декларації ФОП - платника єдиного податку, з рентної плати, плати за землю та податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.

Якщо врахувати, що протягом десяти місяців 2025 року платниками податків до Головного управління ДПС у Волинській області подано понад 471 тисяча звітних документів, з яких понад 467 тисяч - в електронній формі, саме дистанційна взаємодія суттєво полегшує та спрощує процес обміну інформацією між платниками податків та ДПС.

Головне управління ДПС у Волинській області нагадує, що за допомогою безкоштовних електронних сервісів ДПС - Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова», в режимі онлайн 24/7 кожен платник може виконати свій податковий обов’язок – подати декларацію та сплатити задекларовану суму.

Електронний формат подачі звітності засобами телекомунікаційного зв’язку дозволяє зекономити час, здійснити автоматичну перевірку звітності перед її подачею, а також отримати підтвердження прийняття декларації контролюючим органом.

За умови наявності електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якого сертифікаційного центру, подати звітність в електронному вигляді можна, виконавши декілька простих кроків:

  • Крок 1.Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
  • Крок 2. Зайти до приватної частини Електронного кабінету платника податків (cabinet.tax.gov.ua).
  • Крок 3. У меню «Ведення звітності» натиснути кнопку «Створити», при цьому обрати період, за який буде подаватися звіт та форму звіту.
  • Крок 4. Заповнити звітність. Після натискання кнопки «Створити» відкривається форма обраного користувачем звіту, яку необхідно заповнити. При цьому, після заповнення всіх полів форми звіту перевірити, чи не була допущена помилка. У випадку пропущення обов’язкових для заповнення полів вони будуть підсвічуватися.
  • Крок 5. Підписати та відправити документ.
  • Крок 6. Перевірити отримання документу ДПС. Після того, як заповнений звіт буде підписаний та відправлений, необхідно проконтролювати надходження квитанції № 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи».

Наступна квитанція № 2 вказує на те, чи звіт прийнятий. Якщо електронний документ заповнений вірно, то в полі «Результат обробки» квитанції № 2 має зазначатися «Прийнято пакет».

Якщо ж «Пакет не прийнято», то потрібно доопрацювати документ відповідно до зауважень, що вказані в квитанції і повторно його надіслати.