10.09.2025 16:45
Виграли споживачі: на Волині відновлено сервіс інформування про стан рахунку за спожиту електроенергію у Приват24

Впродовж року клієнти ПриватБанку на Волині були позбавлені можливості бачити свої
суми до сплати за електроенергію у додатку Приват24. Натомість інші банки та
фінансові установи області продовжували співпрацю з енергопостачальником ТОВ
«Волиньелектрозбут» і надавали своїм клієнтам актуальну інформацію.
Весь цей час «Волиньелектрозбут» наполегливо відстоював інтереси споживачів і
ініціював відновлення справедливості та рівних умов для всіх клієнтів. Завдяки
досягнутим домовленостям з ПриватБанком сервіс інформування у Приват24 нарешті
відновлено.
Здоровий сенс переміг: клієнти знову мають зручний доступ до інформації про свої
рахунки за електроенергію у Приват24, а також у мережі банку. Це рішення вигідне для
всіх учасників процесу, але передусім – для споживачів електроенергії, які є клієнтами
ПриватБанку.
Оксана Гентіш, директорка ТОВ «Волиньелектрозбут», зазначила:
«Для нас головне – зручність і прозорість у взаємодії з клієнтами. Ми раді, що
спільно з ПриватБанком змогли повернути сервіс, яким звикли користуватися
десятки тисяч споживачів. Це приклад того, як співпраця і відповідальність дають
позитивний результат для людей, економіки та енергетичної безпеки країни».
Відновлення сервісу стало результатом конструктивного діалогу і партнерства між
енергопостачальником та найбільшим банком країни. Водночас споживачі можуть бути
впевнені: завдяки електронним сервісам «Волиньелектрозбут», які працюють 24/7,
вони завжди мають доступ до актуальної інформації про стан своїх рахунків.