Видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Ідентифікатор послуги: 00201
Повна назва: Видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
Інформація про послугу: Довідка про склад сім'ї скасована згідно з наказом Мінсоцполітики від 17 липня 2019 № 1106.
Строк: 1 день (календарні)
Вартість: Безоплатне надання
Строк та вартість надання послуги
Звичайне надання
Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /
Строк надання: 1 день (календарні)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
- Виконавчі комітети сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад
- Центр надання адміністративних послуг відповідно до місця проживання
Хто і як може подати заяву:
- заявник: письмово; особисто
- представник заявника: письмово; особисто
Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги
- Письмова заява про отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
- Документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви представником особи)
- Документ/ документи всіх зареєстрованих осіб, до якого/яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання
- Будинкова книга (у разі наявності у заявника)
- Документ, що підтверджує право власності або право на проживання в житлі
- Рішення суду (у разі необхідності/наявності)
- Свідоцтво про народження/шлюб/розірвання шлюбу/смерть або інший документ, який підтверджує факт родинних зв’язків
- Свідоцтво про народження дитини (за потреби)
- Документ, що підтверджує повноваження особи як представника (у разі подання заяви представником особи)
- Свідоцтво про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку
Умови і випадки надання
Довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання необхідна для:-отримання багатьох видів державних допомог, пільг, субсидій;-укладання договору про надання населенню послуг з електропостачання, водовідведення, вивозу сміття, з газопостачання;
-взяття на квартирний, земельний облік;-при вчиненні нотаріальних дій (оформлення спадщини, відкриття спадщини, посвідчення договорів) та ін.Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами) (у разі подання заяви представником особи)До заяви додаються копії та оригінали документів, зазначених у переліку.До документів, до яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання, відносяться паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання тощо.
Результати та способи отримання результату
Строк та вартість надання послуги
Звичайне надання
Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /
Строк надання: 1 день (календарні)
Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?
Підстави для відмови у наданні послуги:
- Подання неповного пакету документів
Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача
Нормативна база
Нормативні документи, що регулюють надання послуги:
- Закон України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям" ст. 1
- Закон України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" ст. 1
- Постанова КМУ від 28.02.2015 №106 "Про удосконалення порядку надання житлових субсидій"
- Постанова КМУ від 23.07.2008 №682 "Деякі питання реалізації Закону України "Про житловий фонд соціального призначення"
- Наказ ЦОВВ від 22.07.2003 №204 "Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб"